Demetgk ben deli gibi kız istememe rağmen insanların laflarından ötürü diyorum ki acaba ilk çoçuğum erkek mi olsaydı 🤦🏻♀️ Öyle şeyler söylüyorlar ki canım etkilenmemek mümkün değil ama sonra düşünüyorum Allah’tan daima en hayırlısını istedim ve kızım olsun çok istedim 😍şükürler olsun nasip oldu inş.kızımın birde erkek kardeşi olur hayırlı ve sağlıklı Allah herkese iki nimeti de tatdırsın eşimin tarafı erkek delisiymiş bunu anladım 😔 cinsiyeti öğrenmeden önce karnımı seven görümcelerim cinsiyetten sonra ağızlarını açmıyorlar buda insanın öyle zoruna gidiyor ki ya kızımı sevmezlerse diyorum 😔sonra da onlara gösterir miyim bebeğimi öğretmenim eşim deniz subayı çeker giderim farklı şehirlere diyorum ama insan düşünmeden edemiyor işte ve hepsinin de kızı var oysa ki Allah öyle ayrım yapanların niyetine gönlüne göre versin diyorum ben