37+3teyim ve bugüne kadar canım ne isterse yedim içtim valla 🤭 sadece sosis salam konusunda epey kısıtladım kendimi sayılı ve iyice pişirerek yemişimdir. bir de midye kokoreç gibi ciddi risk oluşturabilecek şeyleri hiç yemedim. onun dışında kola falan bile içiyorum hep. hatta hamilelikten önce hiç aramazdım hamilelikte daha çok içesim geldi. hiç de bir sorun yaşamadım çok şükür. tabi gebelik şekeri tansiyon gibi problemleriniz varsa dikkat etmenizi öneririm 🌸 sağlıkla gelsin bebişiniz