gizemmelike nergis592_ bence güzel test sıkıntı çıkmamış bej geceb mayısta yüksek risk faktörü olduğu için kaybettim bebegimi
ozguvenc sanıyorum ki sorunsuz çıkmış. benimki de bu civarlardaydı doktorum çok beğenmişti sonuçları, zaten düşük risk yazıyor ☺️ sağlıkla gelsin bebişiniz
nergis592_ gizemmelike ah basınız saolsun gülüm Bıde ikili testler yanlış çıkıyor derler doktorlar demekkı gerçek payı da çok