Adeniz canım benim de 13 haftam da kahverengi kanamam oldu hemen doktora gittim Progestan iğne ve ilaç kullandım bir gece hastanede yattım benim Plasenta Yukarı çıkarken keseyi zorladığı için kanamam olmuştu Ama çok şükür şu an 29 haftalık olduk atlattık Çok dikkat etmen gerek en önemlisi istirahat Ben istirahat ederek atlattım hep uzandım hiç bir iş yapmadım sen de dikkat edersen Allah'ın izniyle atlatırsın