vildann__ bende 2 şubatta ameliyat oldum sağ tüpüm alındı.
ilk lekelenme şeklinde sonra kanama oldu sonra tekrar lekelenme şeklinde şimdi ise dün yine kanama başladı. sizinde ameliyat sonrası böyle olmuş muydu?
bir de Perşembe günü kontrol günüydü. Gittiğimde doktor alttan muayene ile temiz olduğunu söyledi.
kan verdim beta 103 çıktı, düşene kadar haftada bir gelip kan vericeksin 0-5 arası olacak dedi. Sizde böyle yaşadınız mı acaba?