Yurek ben 2016 Ocak-Nisan arası geçirdim dış gebelik çok zor sonlandırıldı 2 doz metotraksatla. Üç yıl geçti çok şükür şuan 9 haftalık hamileyim. Ama üç yıl boyunca olsun diye bir çabamız olmadı tekrarından çok korktuğum için. Benim tüplerle ilgili sıkıntım vardı çocukken olduğum apandisit ameliyatında patladığı için kapanmış sağ tüpüm. Dış gebelik sol tüpte olmuştu sebebi de muhtemelen kapalı tüpten salgılanan hidrosalpens sıvısıymış. O yüzden kapalı tüpüm alındı tek tüple çok kısa sürede hamile kaldım. Ümidini asla kaybetme😊