Kızlar yarın hayırlısıyla sabah 8 de hastanedeyim bugün son kez bakıldı nst de sancı yok bebek de bende gayet iyiyiz bebek 3800 gram denildi yüzünü burnundan itibaren kapatmıştı doktor da artık yarın görücez dedi 😂 bende aynen deyip üstelemedim çok heyecanlıyım bide stres oldum son gün diye mi anlamadım evde bir çocuğu bırakacak olmak da strese sokuyor olabilir sizler nasıl yendiniz bu kaygıyı ?