yagmurr4 ilk gebeliğim de 72 ile kalmıştım 74 ile gittim şuan 78 le kaldım 82 kiloydum yarın doğum var 81 e düşmüşüm bende kilo almıyorum gören sen nası hamilesin hiç yarın doğum varmış gibi durmuyor diyor yapı meselesi biraz da biz 4 kız kardeşiz en küçükleri benim genetikten midir bilmem ama hiçbirimiz kilo almadık hep göbeklerimiz çıktı