Nuray57 Merhaba bugün tam 3 aylık oldu bebeğim folik asiti 3. Ayda bırakman gerekiyor dediler siz ne kadar süre kullandınız
YazCilegi Nuray57 Folik asit planlı gebeliklerde gebelik öncesinden kullanılmaya baslanıyor. Gebelikte de 12.hafta dolunca bırakılıyor. Sonrasında folik asit takviyeli vitaminler alıyorsun.
jrarya Nuray57 ben 9 hafta bittiğinde bıraktım decavitte içiyodum zaten şimdi sadece decavite devam ettiriyo doktorumuz
Kimyagercik Nuray57 12 . Haftamda biraktrdi dr decavite baslatti arada ic kalan folik asitleride yazik olmasin dedi ama benimkiler kaldi icmedim 🙂
gulbanuemre Ben 8.haftamda biraktim doktora gittim hersey guzel artik birakabilirsin kullanma dedi o yuzden birakmistim suan 10 haftalik 🙂
Oglununannesi gulbanuemre bende folik asit yüksek çıktığı halde dr bıraktırmadı yahu nasıl o kadar erken bıraktırdıki🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Arya92 Nuray57 400mcg lik mi kullanıyorsunuz.ben sorun olacağını sanmıyorum.12.haftamda bıraktım gyneferon draje kan hapı verdi içinde 400mcg folik asit var yani hiç bırakmamış gibi oldum
CerenErenAnkarali Bende 12de bıraktım megadyn diye vitamin berdi sizinkinin isimleri ne acaba vitamin
Nuray57 Arya92 kaç mg olduğu yazmıyor ismi folid sarı turuncu kutusu var vitamin d3 vitamin b12 yazıyor
Ncznbaby Haftamda bıraktırdı doktorum, hemen devamında decavit , osteocare , algeo oil (balık yağı), maltofer fol ( kan ilacı) verdi. umarım bunlardan başka olmaz vitamin de olsa içmek bana zulüm gibi geliyor😔.gebeliğim de herşeyim normal ama bu kadar destek kullanmak normal mi arkadaşlar
Ayselcnt folik asitin zararı yok.. Fazlası idrarla açılıyormuş zaten.. bu nedenle doktorun bırak diyene kadar bırakma istersen.. çünkü devamında vitamin veriyorlar.. bana 12. haftada bırak dedi doktorum..
ZuhalDurmus Ayselcnt bebeğe fazlası zarralı canım o nednele 3 ayda bıraktırılıyor. Bunu dr ile görüşün derim.
ZeynepKara Haftada bıraktım yerinde demir balıkyağı ve vitamin ilacına başlattıdoktorum zaten demir hapının içinde folikasit var
Minnosunannesi Nuray57 bana doktorum kan ilacı verdi onun içindende folik asit var . Doğuma kadar devam etmeliymişim fazlası zaten vücutta depolnmadığı için idrarla atılıyormuş eksikliği sıkıntılı bi durum bebek için