anstzist Kızlar 4+5 günlük hamileyim sol kasığım çok ağrıyor. Ağrısı bacağıma vuruyor. Adetim gelecek gibi ağrı sanki. Normal mi sizce ?
sidibal anstzist o dönemlerde benim de o tür ağrılarım oldu hatta böbreğim bile ağrıyordu anlam veremiyorduk rahim büyüdüğü için normal sanırım
ayseytm anstzist benimde aynı öyleydi ve sol belimde ayrıca ağrıyodu her an adet olacak gübü sanki bişey akıcak gübi vajinadan şuan 12. Haftamdayım bazen hala oluyo