Kızlar ev alma sürecindeyiz ama bütçemiz çok kısıtlı neyse bi ev bulduk konumu falan baya güzel sıfır bina ama salak müteahhit ev yerden ısıtma olduğu için bütün evi fayans döşetmiş. Ve fayanslar saçma desenli.. banyo fayanslarını söylemek bile istemiyorum sanki bi çocuk eline sprey alıp rastgele sıkmış… banyo dolapları deseniz saçma bi kahve… üfff içime sinmiyorrrrr siz olsanız nasıl yapardınız vazgeçer miydiniz 🥹