kubraydogdu Normal kontrollerde haziran 11 de doğum diyorlar ama detaylı da ki doktor Haziran 17 dedi hamgisi daha net oluyor ?
meltemerennn kubraydogdu 37 haftalık hamileyim daha net bile değil net olmuyor öyle hemen doktorlar bekletiyor bazen
nur_344 kubraydogdu İlk doğumumda mayıs 18 gözüküyor demişti doktorum 22 mayısda doğdu 40+4 te oğlum ☺️
kubraydogdu twobabymomm evet ilk doğumum olacak ama daha 23 haftalığım var tabi doğuma detaylı da ki doktora mı inanmak gerekir peki o mu daha çok dikkate alınıyor
kubraydogdu nur_344 benimde ilk doğumum ve oğlum olacak Allah nasip ederse anlamadım yani herkes ayrı tarih veriyor
twobabymomm kubraydogdu mesela şöyle örnek vereyim benim dogumum 31 Ağustos gisteriyordu ama tansiyondan dolayı 15 Ağustos ta oldu Allah korusun sagliksal bir durum olmazsa doktorunuzun dediği aylarda olur hemen hemen
nur_344 kubraydogdu Sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallah ben şimdi 2.ye hamileyim bence doktorunuz verdiği tarihi baz alın üç aşağı beş yukarı o aralıkta olur diye düşünüyorum ilk doğum tecrübemle🌸
cansuvet kubraydogdu hiçbir şeye inanmamanız gerekiyor başınıza ne geleceğini bilemezsiniz bizim tarihimiz 17 marttı en geç 23 şubatta kolestaz sebebiyle bebeği zorunlu alacaklar yani doğum hiçbir zaman belli değil
kubraydogdu twobabymomm ya doktorlar adet zamanına göre hesaplıyor ama benim adet zamanımla ilişki tarihi aramda 17 gün var tam. o yüzden detaylı ultrasonda 17 Si. normal doktor muayenesinde adet günü baz alındığı için 11 i diyorlar
kubraydogdu cansuvet kolestaz ne demek tam bilmiyorum siz söyleyince araştırdım biraz çok geçmiş olsun Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağınıza yavrunuzu almayı nasip etsin insallahhhh
cansuvet kubraydogdu çok sağolun sadece hazırlıklı olun diye söyledim bir anda çıktı bizde hiç beklemiyorduk ama sorunsuz ilerliyoruz 🥰