yorgunamaumutlu 1 ay sonra eşimin doğum günü hamileyim kızımızla bir süpriz bi mesaj veya hediye bir şey yapmak istiyorum ama ne gibi bişey yapabilirim fikir verir misiniz bana 🥰🤗
Melike3506 yorgunamaumutlu eğer ilk gebeliğinizse butik pastalar oluyor. Yeni sezon baba yazılı falan o tarz pastalardan yaptırabilirsiniz benimde bu ay sonunda eşimin doğum günü bu pastadan yaptıracağım
yorgunamaumutlu Melike3506 ilk gebeliğim değil ama yaşayan bebeğimde yok henüz çok stresli yollardan geçtik düşükler erken doğumlar falan 5. Hamileliğim bu
ozguvenc manevi bir şey istiyorsanız ben oğlumun yüzünün gözüktüğü ultrason fotoğrafını koyup altına oğlumun ağzından yazıyormuş gibi uzun bir metin yazıp çerçeveye koymuştum. başucunda duruyor şu an ☺️
yorgunamaumutlu ozguvenc bunu bende düşündüm ama bizim kız yüzünü göstermiyor 🤦♀️ elini tamda böyle koymuş riskli gebe olduğum için 17. Haftadan beri perinatolojiye detaylıya gidiyorum bu hafta son ölçümleri falan yapıldı ama yine yüzünü göstermedi nazlı kızçe olacak sanırım 😀🥰
Melike3506 yorgunamaumutlu geçmiş olsun inşallah sağsağlim ve sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız