elifmehmetkck Arkadaşlar 6+4’teyim ilk aylarda bebek etkilenmez tutsan da tutmasan da dedi doktor ama önermiyoruz doktorlar olarak dedi kararsızım. Aranızda ilk zamanlar tutan oldu mu yardımcı olur musunuz ?
hivdil elifmehmetkck bende tutmayı düşünmüyorum açlığa dayanamıyorum birde 3 yaşında kızım saabah 7 de ayakta gün boyu aktif ona ayak uyduracagimi düşünmüyorum
hicrankvckk elifmehmetkck ilk cocugumda başlarına denk gelmişti ramazan tutmustum oruç ikincide son zamanlarıma denk gelmişti hatta bayrama 3 gün kala dogum yapmstın turmamıstım bunda 20 haftalık hamileyim su anda aslında tutsammı diye düşünüyodum ama gün içerisinde o kadar cok acıkıyorumki acıkınca midem bulanıyor basım ağrıyor tansiyonum düşüyor o yüzden tutamıcam sanırım
Manifest51 Ben tutmayı düşünüyorum ama haftaya kontrolum var soracağım büyük ihtimalle o da tutma diyecek ama birkaç gün tutup kendimi denemek istiyorum
dil_n elifmehmetkck belirtileriniz var mı? Ben henüz yeniyim ilk DR kontrolüne gitmedim oruç tutmak istiyorum ama bir kaybım var bir de belirttiler artarsa daha kötü olurum her gün mesaideyim çalışıyorum da o yüzden bende çok kararsızım orucumu kaçırmak istemiyorum
Deletedmom_8793 elifmehmetkck ilk gebelikte 26 haftalık hamileydim çok rahat tuttum ama bunda 35 olacağım deneyeceğim ama zorlanirsam tutmam diye düşünüyorum ama mutlaka deneyeceğim
babyso Deletedmom_8793 ben de 24 haftalık olacağım haftaya doktoruma soracam elhamdülillah suyu gelişimi iyi hatta o gün oruç gidip de ultrasona o şekilde mi baktırsam diyorum
kvsr1603 elifmehmetkck mide bulantın filan olmazsa tutabilirsin aslında dene ilk gün tut baktın gayet iyisin devam et bebek zaten şuan beslenmiyor
betegemenbur elifmehmetkck ben 27 haftalık kontrole gittiğimde doktor ramazanda 30lu haftalara giriyorsun 28den sonra tutturmuyorum demişti o yüzden tutamicam ben
twobabymomm elifmehmetkck ilk gebeliğimde sıvı azalması vardı riske atmak istemiyorum tutarsam da belki ara ara olur
gedima Benim kendi fikrim tamamen kendimiz belki açlık ve susuzluluğa dayanırız ama içimizde taşıdığımız can bu sürece uyum sağlayabilir mi sanki çok derin bir konu, herkesin görüşüne saygım var tabiki de rabbim herkesin ibadetini kabul etsin