Kızlar selam, geçen haftalar çok aktifti bebeğim karnımda. Hareketleri çok güçlü ve fazlaydı. Ptesi günü tetanoz 2. Doz aşımı oldum. O günden beri hareketleri çok azaldı. Salı akşamı biraz tansiyonum yüksekti, burnum da kanayınca korkup doktora gittim. Ama bebek iyi dedi doktorum çok şükür ki 🙏🏼 Bu arada yarın 28 hafta oluyoruz allah nasip ederse. Normal mi bebeğimin hareketlerinin bu haftalarda azalması. Sıfır değil hissediyorum bazen ama geçen haftaki aktifliği kesinlikle yok bence 😔