Perla_ ilk gebeliğimde doğuma giderken karnım plastik top kadardı doktorum bile nerede sakladın sen bu çocuğu demişti şimdi 35 haftalık oldum yine aynı ilkine göre biraz daha büyük ama dışardan asla belli olmuyor hamile olduğum hep isterdim kocaman karnım olsun falan ama genetik galiba iç karnım geniş sanırım çünkü popom çok genişledi 😂