Deleted33000 Sabah kan verdim adet olamadigim için gitmiştim şimdi e nabizdan sonuçlarına baktım da estradiol değerim 98 çıkmış goggle de baktım da menapoz filan yazıyor ne demek oluyor bu ben menapoza mi giriyorum simdi
Happymami Deleted33000 menepoz değeri 20 ve altıdır Prolaktin yüksekliği Olabilir en iyi doktor anlar
CansuP- Deleted33000 yani sizin menopoza girmeniz için amh değerin 0.5 in alınta olması lazım fsh ın düşük olması lazım bunun bir kaç kıriteri var amh ı düşük ve tüp bebek tedavisi ile hamile kalmış biri olarak söylüyorum bir doktorla kalmayın ve tedavi görürken e2 lh ve fsh hormonuna bakılır sürekli bunlar tam tersi yüksekse işlem yapılır
seeviim Deleted33000 menopozda düşük çıkar 30′un altında menopoz değildir diğer sonuçlarla beraber değerlendirilir benim estradiolum 10′dan küçük çıkmıştı emzirdiğim için prolaktin yüksek diye sorun yok demişti doktorum
sidibal Deleted33000 benim de yüksekti ama hiç bir doktor önemsemedi 78 falandı diğer değerlere baktılar çok araştırdım ama bir şey bulamamıştım
sidibal Deleted33000 önemsizdir diye düşünüyorum 2 ay 70lerde çıktı yumurtlama olmuştu sadece biraz büyüktü yumurta ondan mı oluyor falan demiştim