ben de 25 hafta gibiyken çok aramıştım ama karnım çıkıktı baya. çok abiye tarzda bulamadım ama kotonun parti reyonunda bi tane bulmuştum kadife midi bir de lcwde simli tüvit kumaştan mini bir elbise bulmuştum. millaya da bir bakın derim genelde milladan tercih ediliyor