begmablaoldu CrushMom rabbim sağlıcakla almayı nasip etsin inşallah çocukları. ultrason ilk icat gibi nerden emin oldun görüntüden 😁
CrushMom begmablaoldu yorumuna cok güldüm ya hhajssklz. 3 tane cizgi var bak yansımada ordan anladım. Allah iyiliğini versin 😀
begmablaoldu CrushMom aminnnnçok şişkinlik var ya dünyalarınyemişim sanki göğüs hassasiyeti zaten öldürür derecede var kılıktan kılığa girdim bu hamilelikte
begmablaoldu CrushMom ya bir de ölçüm vs söylüyor ya stajyere onu bile değiştirip durdu kendine hayrı yoktu bşr daha ki sefere başka hastaneye gideceğim cihazları da mis yeni
CrushMom begmablaoldu devletse tercihin şehir hastahanelerinin cihazları genelde iyi oluyor gerçi hastahanenin yeni olup olmamasına bağlı
CrushMom begmablaoldu ben 26. Haftamdayım. Özelde 11+5te kız gibi dedi 12+5te yüksek ihtimal kız dedi öyle de kaldı başka görüntü yok mu sende
begmablaoldu CrushMom evt gdşeceğim hastanene şehir hastanesi ve yeni devletntervihim evet parayı yoldan bulmadık 🤣🤣
CrushMom begmablaoldu özeller uçmuş valla haklısın ilk kızımda takipli olduğum doktorumu cok sevdiğim için gidiyorum ama doğum fiyatını sormaya korkuyorum:):)
begmablaoldu CrushMom yani başka görüntü etlik şehire gideceğim iki hafta sonra orda elimd eolur paylaşırım yine sizle 😁 özel de dedilerse değişmez diye düşünüyorum
begmablaoldu CrushMom olmasa da özele gider öğrenirim zaten kuzu çok da bekleyemem da İnsna merak ediyor içimde ne var diye
CrushMom begmablaoldu hiç gitmeyeceksen bile sırf cinsiyet için gidebilirsin bi kere özele. Bugün yarın gitsende öğrenirsin ki
begmablaoldu CrushMom sıkayım dişimi diyorum iki hafta sonra şehir hasta gideceğim zaten kızımda öyle yaptım özele gittim cinsşyeti öğrendim