Sblbrt Kızlar dün çatı muayenesi oldum ama yapamadım kendimi çok kastım ve hemşire bıraktı böyle yaparsan doğumda da yapamazsın dedi canımı çok yaktı açılmama bakamadı sizce kendimi kasmamak için ne yapmam gerek illaki tekrar olucam 39 + 1 haftalık hamileyim🙄
rabiagucer03 Sblbrt bana 30 haftayken anlık bi sızı ama acımıyo o kadar bakmışlardı acaba şimdi ne zaman bakarlar 😰
Senaamomm Sblbrt inan korktuğun kadar zor değil hiç acıtmadı bn oldum. Burda yazılanları okuduysan etkilenmiş olabilirsin. Rahat bırak kendini çok kısa süren bi işlem
Ayseymen Sblbrt bacim vallahi rahat ol bende cok korkuyordum emin ol ilskiye girince daha cok agriyor 5 saniyelik is burda o kadar ki lorkutmuslardi benide
Maviyesil121212 rabiagucer03 30 hafta Mı ? Neden o kadar erken baktılar ki Doğumu tetikliyor diye doktorum son haftalarda bakıcam demişti
rabiagucer03 Maviyesil121212 benim kanamam ve sancım vardı bitnm o yüzden baktılar 4 5 hafta yat kalkma demişti erken riskim vardı
Senaamomm Maviyesil121212 doğumu tetiklemiyor canm muayeneden sonra doğumu başlayanların doktoru nasıl bakıyo bilmiyorum ama tetikleseydi çoktan doğum yapmıştım
Maviyesil121212 rabiagucer03 maşallah bir şey kalmamış :) benim doktorum 37den sonra alacakmış Çatıya canm muhtemelen senin de öyle bir seydir
betulgokkaya Hiç korkma canım 🤗 ona odaklanma gözlerini kapa nefes al ver sadece nefes alıp vermeye odakla kendini ben öyle yaparak muayene oldum ilk 2 sinde senin gibi kastım kendimi hatta pes ettim yaptıramayacağım boşa denemeyelim dedim ama ebem çok iyi birisiydi 3. Kez de deneyeceğiz olmazsa tamam dedi konuştu beni rahatlattı ve ölçümü yaptı 🙏🏻
Sblbrt betulgokkaya keşke benimki de iyi olsaydı tersliyordu insanı rahat olamıyordum bende bodozlama elini içine atıyordu
Nebahathumeyra Ya bu Doğumu tetikleme işine inanmıyorum ben Almanya da yaşıyorum 2. Hamileliğim burda her muayenede en başından en son muayeneye kadar her kontrolde doktorlar çatı muayenesi yapıyor ve hepsi bakmak zorundayız diyorlar. Ben her kontrole gittiğim de ultrasondan önce ya da sonra doktor muhakkak bakar. Hamile olan başka arkadaşlarımla da konuşuyorum burda yaşayan onlara da aynısı yapılıyor. Yani bu sistemle alakalı bir şey sanırım
Maviyesil121212 Senaamomm bilmiyorum ki... doktoruma çatı kontrolü yapacak mısınız dediğimde Doğumu tetiklediği icin son haftalarda yapıyorum demişti,hatta göğüs ucu kremi icin bile aynı şeyi söyledi son haftalarda başla Doğumu tetikler dedi 🤷♀️
Senaamomm Maviyesil121212 keşke benimkini de tetikleseydi :) korkuyorum artık gün geçtikçe suni şancı ve sezeryan ihtimallerinden 😑
Ayseymen Sblbrt bende 25 unde bir daha yapacam benim 35 de acikliga bakmislardi sancim ciktigi icin aciklik ve cati ayni olmuyir mu