Kızlar 30. Haftadan beri bebek gelmeye çalışıyor düzenli sancilarim çıkıyor hapla serumla şu ana kadar durdurdular dün geceden beri ise yine çok sancım var nstde de çıkıyor doktor sabah çok kuvvetli sancıların açılmam 2 santim ama düzenli güçlü sancılarin artık doğumu durdurmayacaz dedi her an doğuma alabilirz dedi hapın yan etkisi daha çok çünkü doğmasına göre dedi sezeryan normal demedi sizce nolur 🥺 1 Hafta önce ciğer geliştirici vuruldum