Gozde_coskun Annecivciv kesinlikle ben yaşadım hele ilk aylarda yapılcak canım doktor ozamanlar erken içmeye basladıgımdan 3.ay ıtıbaıyel ıcmeye devam et demıstı bi süre bıraktırdı . Ozamandan beri içiyorım sorun yok ☺️
Annecivciv Gozde_coskun Ben 5.ayda kullanmaya başladım başladıktan itibaren 1 ay ishalim geçmedi onu bıraktım bit hafta sonra başka bir ilaca başladım ama çok kötü etti bu da beni :(
Nebahathumeyra Ben de aynısıyım Doktoru arayıp sordum devam edim mi diye evet et dedi normalde kan ilacı kabız yapar aslında dedi bende dedim valla bende öyle olmadı ama devam etmememi söyledi. 25 haftalığım
Gozde_coskun Annecivciv suan alıstı mı vucudum bılmem normal seyrinde ilerliyom yarın tam 5 aylık olcaz . Surup seklınde ilacım benım sizin hangısını kullanıyonuz
Nebahathumeyra Annecivciv veriyor illaki ama doktor devam et deşiği için de yapacak bişey Yok maalesef.
Meryemekrem Bende de aynı durum. Ama sulu isal gibi degil de karin agrisi gobi birden gelio Ben hep kabiz oldugum için bırakmadım. Kabizlik daha rahatsız ediyor ve ıkınmak daha sakıncalı.ama doktora söylemek lazım elbet çok kötü isal yapıosa tabiki danışmak lazim doktora.
Annecivciv Hllswm herkeste aynı etki olmaz tabii , zaten genel olarak kabız yapıyormuş been gynoferon ve maltofen di sanırım o ikisını kulladm ikisu de ishal yaptı
Pkzsntrk Annecivciv aynen bendende oldu ama rahatsız edıcek derece degıl kabız olmaktan daha ıyıdır ben kabız olup basur olmaktan korkuyorum oda suana kadar olmadı çok şükür 😀😀😀