newmom_____ Sevall1609 2023 yılında kız kardeşim normal doğum yaptı. ama çocuk kanaldan gözükene kadar ortalıkta yoktu ebe ilgilendi o da geldi kesti aldı çocuğu.
EvreM91 Sevall1609 doğum sürecimde yanımda yoktu ebeler sürekli ilgilendi.hatta birden doğumum başladı ebe panik oldu lütfen ıkınma doktor daha gelmedi diye doktor geldiğinde bebeğim kucağına düştü desem yeridir yetişemedi çünkü süreci doğru kullanamadilar
newmom_____ Sevall1609 . Ben doğum zamanındaki tavırlarının hoşuma gitmediğini ilettiğimde kardeşim ilgili olduğunu Sakarya’da başka detaylı ilgilenen doktor olmadığını söylemişti.
salihakotaman asla sedat umuru önermiyorum aynı odada kaldığımız sezeryan doğum yapan gebenin bağırsaklarını çalışamaz hale getirmiş işlem sırasında kendileri ve hiç bir mesüliyet kabul etmemiş kadın devlet hastanesinde can çekişiyor hala daha