İlk gebeliğim 34. Haftada erken plesanta yaşlanması başladı dedi doktor bu nedenle 40. Haftaya kadar bekleyeceğiz dedi normal doğum istiyorum fakat açılmam yok denecek kadar az son 7 gün eğer gelmezse sezeryana alacağız dedi doktor benim için önerebileceğiniz şeyler var mı