Mrh16 azizek ben 39+5 te muayeneye diye gittim 2cm açıklıkla yatısim yapıldı akşam uzeri sabahına doğum yapmisyyim arkadaşım 2cmle doktoru eve yollamıştı 2hfat sonra gttiginde doguma aldılar herkezde farklılık gösterebilir yani canım