Kızlar Selam,
Biz bugün 7.4 haftalık olduk teyzeleri.Kontrolümüz vardı geçen hafta sadece kese ve yolk görmüştük bugün kalp atışını bebişimizi görüp duyduk.
Rabbim isteyen herkese nasip etsin kucağını boş bırakmasın inşallah.
Oğlum var 5 yaşında onda hep sıkıntılı bir gebelik yaşadım.17 haftaya kadar hergün hastanedeydik kanama düşük olacak diye.Artık tecrübe olduğu için bundada kanama oluyor doktor sıkıntı yok dedi hayırlı ile gelsin bebişler sağlıkla sıhhatle bereketiyle 🤲🫶