Çok teşekkür ederim iyiki varsınız anlaşılmak çok güzel doktorlar anlamıyorlar sürekli vesvese ile olursan şöyle olursun böyle olursun doğuma gidene kadar ne yapacaksın ama insanın ilk gebeliğin olunca belki belki de her gebelik böyledir bilmiyorum yani ister istemez merak ediyorsun ne olup ne bittiğini ya da ne olabileceğini falan bugün Perinatolojiye gittim resmen sorduğum sorulara ağzıma tıktı ikinci gidişimde hani şey bir şey var mı yok mu hani detaylı bir şekilde baktığı için gitmek istedim bana resmen sen gezmeye gelmişsin bir sorunun yok falan dedi o kadar zoruma gitti ki açıklamaya çalışıyorum elin ağzınla götürüp sus işareti falan yapıyor bana💔🫠 anlayışları yok gerçekten yani bir gebe kış vakti o haliyle gezmeye gelmiş olamaz herhalde değil mi