emsgn ben normal doğum olarak gitmiştim 2018 eşime dedim ki normal dogurursam zaten girme ben gorucem bebeği ama sezeryan olursam gir çocuğu değiştirirler falan gör sağlıklı olduğunu Allah korusun birşeyde olsa ilk sen gör . Suni sancı alırken eşim heycandan bayıldı doğum yapıp odaya çıktığımda kolunda serumla beni bekliyordu 😂 doğuma girse heralde yatağa benim yerime onu yatirirlardi 😂