Meryem-63 gürlife Talat remzi demirkol tavsiye ederim. Doktor bir yakınımın tavsiyesi ile gebeliğim in başından beri kendisine takipliyim. Bizzat doktor yakınım bilgisine, hekimliğine, tecrübesine güvenebilirsin dedi. Bunun yanında çok sakin mizaçlı, gğleryüzlü ve ılımlı bir insan. Gerek yüz yüze, gerek telefonda tüm sorularımızı sabırla ve iyilikle yanıtladı sağ olsun. Tekrar doğuracak olsam ya da başka bir sorunum olsa yine kendisine giderim ve tavsiye de ederim