elifcavusoglu Merhaba arkadaşlar, hastane çıkışı yaptırmak istiyorum isim yazılı , piyasaya göre biraz daha uygun arıyorum güvenilir önerebilceğiniz siteler sayfalar varsa yazarmısınız lütfen🙏🏻🙏🏻
dgngr elifcavusoglu 727 uydun mu? 3 lü müslin %100 pamuk Değilse yzc home size dair isme özel zıbın var 142,56 ya trendyolda Afyonvitol da tulum set var 391 tl %100 organik pamuk olsunistersen lilabio da 5 li ser var
annekiz6141 elifcavusoglu Ben çiçek sepetinden arkadaşıma yaptirdim 🥰 çok beğendi kendisi de piyasaya göre çok çok iyi fiyati
Mrh16 elifcavusoglu bende çok istiyorum ama nasipse temmuz Ağustos doğum gibi yapicam uzun kollu oluyo genelde nasıl bişey yaptırsam bilemedim muslin falan yaptırsammi bilemedim ya banada akıl verin kızlar
zeysah cylnboran04 bende Trendyoldan yaptırdım tulum ve şapka ama tavşanlı değil çiçek modelliydi 300 civarı bişeydi diğerleri gerçekten pahalı boşuna para veriliyor
cylnboran04 zeysah evet gerek yok zaten gerçekten 1 ay tek gıyebiliyorlar bebekler çok çabuk büyüyorlar sızın kız bebek mi
twobabymomm elifcavusoglu ben seti biraz gereksiz buluyorum açıkçası kızıma 3 lü tulum yaptırdım şapka tulum eldiven melek kanatlı ve tülluüydu çok güzel olmuştu lohusa hamile sitenin adı oraya bakabilirsiniz
zey___y elifcavusoglu bende yaptırdım isimli tulum Trendyoldan uyguna geliyor hemde o kadar masrafa gerek yok bence