elifay7 Kızlar nisan sonu mayıs başı doğumum olcak büyük ihtimalle nisan sonu 2.sezeryan çünkü zıbınlar uzun kollu mu kısa mı olmalı yazlık mı alayın normal mi istanbulda yaşıyorum havalar sıcak oluyor burfa genelde ama bilemedim bi fikir verin lütfen
hafizebl elifay7 benimde nisan başında yenidogan bebekler üşüyor ya uzunkollu ve kisakollu almayı dusunuyorum askılı birkaç tane alirim demiştim hazirana kadar yine uzunkollu giyerler bence iclerine
aslig elifay7 ben de nisanda doğum yapacağım kısa kollu uzun kollu hepsinden alıyorum Ankara’da yaşıyorum bu arada. Hava serin oluyor burada o aylarda. Kısa kollu kadar olmasa uzun kollu da alın bence ☺️
mom_51 Benimde nisan sonu mayıs başı ama hiç zıbınları uzun kollu almadım. Tam geçiş havası ya zaten kundak falan olacak çocuk isilik olmasın diye sıfır tercih ettim. 10 tane sıfır kol aldım. Takımlarıda uzun kollu ama ince tercih ettim kuzum
edaonyurtttt Benim de mayıs başı ama sezaryen olacağı için muhtemelen nisan sonu olacak canım.ben hem uzun hem kısa kollu aldim banyo yaptıktan sonra falan uzun kollu giydirmek gerekir serin olur diye onun dışında da kısa kollu giydirirm diye düsündüm