biranneadayii_1 Günaydınlar bugün enabıza girdim ve şöyle bir sonuç gördüm perinatoloji yüklemiş. Bu rapor çıktığı anlamına mı geliyor? Çok gerginim neden kırmızı kötü mü acaba?
damla6565 biranneadayii_1 Bu sayfa risk sonucu değil, sadece testin sisteme girildiğini gösteriyor. Risk oranları ayrı bir açıklama PDF’inde ya da detay sayfasında olur.
aselesea biranneadayii_1 çıkmamış sonucunuz çıksa değer yazar rakamsal olarak ki o bile bişey ifade etmez bu sadece kan tahlili ultrason ölçümü ve kan tahlili in düzenlenmiş oldugu bı evrak verecek doktotunuz onda yazar asıl sonuç oda e nabiza düşmüyor gidip hastaneden alıyorsunuz
Gks_01 biranneadayii_1 kaç gün oldu ? Raporu doktor çıkarır siz göremezsiniz endişelenmeyin birşey yazmıyor ki burada
Mrh16 biranneadayii_1 bnde 2li yaptirdim ama e nabizda böyle bişey bulamadım nerden bakıyoruz buna canım
biranneadayii_1 damla6565 anladım çok teşekkür ederim kırmızı renkte görünce ve açıklama ektedir yazısını görünce sonuç çıktı ve kötü bir sonuç geldi olarak düşündüm hemen
bebekuffgbkm aselesea ben ikli tarma yaptırdım 7 gün oldu tek tahiller bölümden baktım zaman değerler yaziyo acaba çıkmıştır yarın gitsem
biranneadayii_1 Gks_01 haklısınız testi vereli 4 gün oldu. Pappa ve beta hcg değeri çıktı ancak mom’a çevrilmemiş halleri çıkmış. Bugün de perinatoloji böyle bir veri eklemiş
Gks_01 biranneadayii_1 bende sadece rapor ektedir yazıyordu değerlerimi bile görememiştim doktorum kendi çıkarıp yorumlayıp verdi detaylıda lazım oluyormuş o belge
biranneadayii_1 Gks_01 hımm o zaman benim de rapor ektedir bilgisini görmem gerekiyor. Şu an sadece açıklama ektedir yazıyor. Hastaneyi aradım az önce çıkmamış dediler beklicem bakalım 😊
biranneadayii_1 Mrh16 enabız uygulamasında ziyaretlerim kısmında perinatoloji bilgisi vardı ama hiç ‘tahlil’ diye bir seçenek açılmamıştı. Bugün gireyim dedim ana ekranda direkt perinatoloji altında tahlil yazıyordu canım
biranneadayii_1 bebekuffgbkm sonuçlarım çıkmamış henüz canım hastaneyi arayıp sordum kadın doğum sekreterine bağlanıp sorabilirsin ❤️
aselesea bebekuffgbkm bilmiyorum bende yaptırdım kan alan yer 15 gün sonra sonucunuz çıkar dedi arayıp sorabilirsiniz hastaneyi
060436 bebekuffgbkm gitme çıkmamış 10 veya 15 gün içinde çıkıyor boşuna gitmiş olursun bende salı günü gidip sonucumu alıcam inşallah temiz çıkar
biranneadayii_1 bebekuffgbkm sizin çıkan sonuçlarınız nasıldı? Benim mom değeri değil de mg gibi değerlerle yüklemişler onların da bir anlamo yokmuş
bebekuffgbkm 060436 7 günde çıkiyo dedi bugün tam 7 gün oldu hastaneye arayacam soracm baklim cikmismi