Biraz önce acilden geldim bu sebeple 🤭 Kasık ağrılarım o kadar arttı ki geceden beri, kadın doğum acile gittim. Bebeğin kafasını tam vajinanın üst kısmında hissediyorum çok korktum ama acildeki doktor herşey normal dedi. 25 haftalık bebeğim bu arada ve ben baştan beri progestan kullanıyorum başka sebepten.