Pakize01 25 haftalik gebeyim dun tetenoz asinin 2.sini vurdurdum ama agrisi cok kotu kolum kalkmio boyle olan varmi
Hilalst Pakize01 ikinci doz ilkinden daha cok agri yapar demisti bana ebe , ustune yattiysan bide kolunu kullandiysan ondan olabilir .
Deletedmom231 Pakize01 ilk dozunu yaptırdım bi kaç gün önce allaha şükür aman aman bi ağrısı yoktu sadece iğnenin batırıldığı yer acıdı 🤷♀️
Yasmus55 Ben ilk dozu olmuştm bir hafta kolumu kaldırıp oynatamadım inanılmaz ağrısı oldu şişlik oldu yatarken bile çok zor hareket ediyodum bir hafta kolumn ağrıyan yönüne dönemedim kimilerinde ağrılı oluyo sanırm doktora sorduğumda normal dedi 🙄😊
cemre- İlk doz ağrı yapar ,ikinci doz hiç ağrı yapmadı bende.sol kola iğne yaptırın 3 gün boyunca fazla yüklenmeyin fazla ağrımaz .
Mel0s Pakize01 bnim ilk dozda 3 gn falan agridi 2 dozda 1 gun agridi onu hic hatrlamiyorm bile buz koyabilirsin baya iyi gelio