Arkadaşlar merhaba. Malumunuz doğum izninin uzaması muhabbeti var ama henüz kesinleşmedi. Ben şu an 27+4 günlük hamileyim. 32.haftam 15 marta denk geliyor ama 37 ye kadar çalışırsam doğum iznine 19 nisanda ayrılacağım. Bu haliyle yasadan faydalanabilirsek eğer 5 ekime kadar doğum izninden faydalanmış oluyorum (37ye kadar çalışırsam). Benimle aynı durumda olan öğretmen anneler ne yapmayı planlıyorsunuz?🫶