kusay1811 Pazartesi günü kan verdim 525 çıktı 2 gün sonra tekrar verdim 678 çıktı çok az artmış böyle olup gebeliği sağlıklı ilerleyen var mı
Deletedmom_8793 kusay1811 aynı saatte ve aynı yerde mi verdiniz kan sonucunu 2 gün sonra yine verip takip edin
kusay1811 Deletedmom_8793 yaklaşık aynı saatte ama biri devlet hastanesinde biri sağlık ocağında ama sanırım sağlık ocağı kanları devlete gönderiyor
dchdch kusay1811 Adet gecikmesinin kaçıncı günü canım artış güzel değil ama labarathvar farkı da olabilir
aysemomyy sağlıklı gebelikte 2 katı artış bekliyorlar sen doktora git bi an önce gittiğin gün yine bakar
kusay1811 dchdch 702 çıktı 😕 dış gebelikmiş canım bebeği düşürmek için iğne verdi dr um bırakırsam bana zarar verirmiş dedi
dchdch kusay1811 canım dış gebelik geçirip tüpü alınan biri olarak söylüyorum ki iğne ile düşürmek daha mantıklı solda mı sağda mı yerleşmiş bebek ?
kusay1811 dchdch sanırım solda ben öyle hissediyordum doktora sormadım geçmiş olsun canım evet doktor da kalırsa tüplere zarar vereceğini söyledi o yüzden iğne aldım
dchdch kusay1811 zaten tek taraflı ağrın varsa o taraftadır hayırlısı olsun inşallah tez zamanda sağlıkla bir bebek haberi verirsin 🙏
Belinayyy0112 kusay1811 çok geçmiş olsun herhangi bi belirtiniz varmıydı peki hamilelik belirtileriniz devam ediyormuydu
kusay1811 Belinayyy0112 öğrenmeden önce iştah azalması vardı test yaptım pozitif sonra 2 3 gün sabahları hafif mide bulantısı oldu sonra kesildi ben de şüphelendim neden kesildi diye kan değeri 2 ye katlanmadı dr uma gittim dış gebelikmiş