Kızlar merhaba
Yaklaşık 2 haftadır çok şiddetli hastalık geçiriyorum. İlk haftalarda boğaz ağrısı burun akıntısı ve öksürük vardı, acile gittim antibiyotik verdiler kullanmaya başladım 2 gün sonra gözlerimde de enfeksiyon oluştu 4 gün sürdü. Antibiyotik kullanımım bitti ama ne boğaz ağrım ne burun akıntım geçti. Boğazlarımın ağrısı kulaklarıma vuruyor ve inanılmaz çok öksürüyorum şöyle söyleyeyim nefes alırken bile boğazıma hece değsin öksürmeye başlıyorum.
29 haftalık olduğum için ne yaparlar bilmiyorum nefes almada bile güçlük çekiyorum sürekli burnum kanıyor. Böyle olan var mı ne yapmam gerekiyor böyle olan var mı yardımcı olabilir misiniz