kubrasjsjs Kızlar 9 haftalık gebeyim 2 hafta sonra gideceğim doktora bu süre içerisinde bebeğe bişey mi oldu vs diye aklıma geliyor burada okudmlarımda etkili oluyor sağlıklı kalp atışının devam ettiğini nasıl anlayabilirim ki benim gibi olan var mı 🤷♀️🫠
almila1723 kubrasjsjs Anormal sancı ve durup dururken gelen kanama olmadığı sürece korkmanıza gerek yok inşAllah❤️Vucutta olan anormallik size bir şekilde kendini belli ettirir anlamak için kendinizi zorlamayın sadece bu anların tadını çıkarın🥰 Sonra bir bakmışsınz 30 lu haftalara gelmişsiniz🥲
annekiz6141 kubrasjsjs Anneler hissediyor ya bazende sürekli düşünmekten evham yaptığimiz oluyo ilk gebeligim karnımda gelişmesi mesela ama ben hep diyordum bu çocuk yasamaz vs diye ikinci gebeliğim oldu doğum yaptım şimdi yine hamileym aklımdan hiç kötü bişey geçmiyor valla 🤷♀️ bide vücudunu yönlendiren de sensin bence yani beyine ne gonderirsen o olur