Samed Günaydın kızlar 37+4hafdayim kahve rengi bide sarı akıntı oluyor sizlerde de böyle şeyler oluyormu?🙄bide bebek haraketleri nasıl bende karnından çıkacakmış gibi haraket ediyor ☺
Brcaytc Samed ben daha 33 haftalığım gelen giden yokta. Şuan inceden adet ağrısı var normal mi sende de oluyomuydu
Samed Brcaytc yok canım öyle ağrılarım olmadı bendede ilk gebelik anlamıyorum pek belki olması normaldir ama bende olmadi
mervekaya0658 Samed 37+2 yim bende de ben bi ağrı sancı ne bi akıntı beklemedeyim hala çalışıyorum hareket ediyorum ama gelmeye niyeti yok sanırım
Irmyldm9 Mantarım varmış, ağrılarım kasılmalarım oluyor hadi diyorum gelecek ama sonra kesiliyor benimde hevesim kırılıyor birde ters duruyor zaten artık dönmesindende geçtim sezeryanda olsa gelsin diyorum😂😂
Umutlu2272 Bende 37.haftamdayım hafif hafif adet ağrısı oluyordu doktora gittim sancım çıktı biraz doktor 23 Mart’tan 7 Nisan’a kadar bekle dedi hadi hayırlısı🤲🏼
Neslihann-38 Bende 36 haftadayım bel ağrım ve kasık ağrım çok oluyo salı kontorole gidicem bakalım hayırlısı