Merhabalar kızlar ben 11ci haftaya girdim sizlerin ilk haftalarda yaşadığınız ne gibi sıkıntılar oluyordu metale diyorum , benim bi kaç haftadır lekenmem oluyor haftaya doktora gidebilmem aceba bu neden oluyor 3 4 dür oluyor ve karnımda belimde ağrı oluyor birde memeleriö hamile kaldığımdan beri aşırı hasssa çok ağrıyor ucuda etrafında öyle hala geçmedi 3 ay oluyor siizlerde böyle şeyler yaşayanlar oldumu aceba sadece ben mi yaşıyorum