Dün gece de sürekli sancı vurmuştu düzensiz şekilde. Bu gece de 13 dakikada bir sancı vuruyor, akşamdan beri sürede bir kısalma göremedim. Sancılar da ortalama 15 sn felan sürüyor, kasıklarima adet krampı gibi girip bebek kendini semsert yapıyor. İkinci doğumum ama ilkinde bu kadar çok günlerce sancı cekmemistim. Yaşayan var mı buna benzer bişey, ne zaman doğum başlar acaba 🥺 korku sardı beni