pimpirikliana Kızlar dpo 9 bugün. Dün aşırı bel ağrım vardı test yaptım umutsuzca. Testin içini açınca hafif silik çizgi var gibi sanki yoksa kuruma mı bilemedim 🤷♀️
sudeborakk pimpirikliana çok silik var gibi ama zaten şuan idrar testi için erken bence dpo 12 13 gibi yapın ya da en güzeli kan verin kesinleşsin 😌🤍
dil_n pimpirikliana Canm bende böyle görünce kan verdim İnşallah vardır 🌸 hayırlı olsun kan vermeye gitmelisin bence
pimpirikliana dil_n inşallah vardır adet günün geçsinde öyle kan vereyim demiştim kimyasal filan olur diye korkuyorumda 🫠