gamzederman İyi geceler arkadaşlar bu saatte burda olmamın sebebi aşırı ama aşırı mide yanması 37+4 haftamdayim. Uyumak yatmak mümkün değil bu gibi durumlarda neler yapmak lazım işe yarayan. Biraz süt içtim birazda sakız çiğniyorum rahatlasi için
nurgaffaroglu gamzederman mahfoldum geceden beri ben de aynı durumdan ne uyuyabiliyorum ne çözüm bulabiliyorum. Gece 1.5 da ağrıyla uyandım nöbetteyim resmen
flz3576 gamzederman onu kusmadan rahatlayamazsın öğlen yemeğini de en geç 3 te tamamlaman gerekiyor hele eksi baharat tamamen kesilmeli bende aynı durumdayım 30 haftalık bu arada sizin az kalmış
metininprensesi Ay benimde midem çok kötü şişiyor soda içtim şimdi biraz rahatladım 12 haftalık benim de
gamzederman flz3576 akşam üzeri bı kusma yaşadım afedersiniz ondan acıkıp 10 10 buçuk gibi yumurta ekmek yemiştim 🙂 o yaptı çok büyük ihtimalle ama cooook pişmanım yediğime bida aslaaaa
flz3576 gamzederman bende çok yaşadım h hiç yemeyin o anki açlığı bastırmak için sadece 2 adet kraker yiyin felaket bir şey ya mide yanması ekşimesi birde mideden ağzına kötü koku geliyor ay berbat ya
Kubragocer Bende şuan 16 haftalık hamileyim zaten daha önceden de gastrit mide sorunu vardı gebelikte arttı bende uyuyamıyorum mide yanmasında soğuk süt biraz iyi geldi