Kızlar akşam lavaboya kalktım çamaşırımı indirir indirmes bacaklarımdan bişey aktı tutamadım ne olduğunu da bilemedim 2 saat kadar eşimi bekledim işten gelmesini daha sonra kadın dogum acile giriş yaptık bu şekilde anlattım idrar sandılar muayene oldum nst bağlandı ultrasonda muayene edildim örnek alındı amniyon sıvısı pozitif çıktı doktor perinatolojiye gitmem gerektiğini söyledi 1 tane doktor var izinli olsa bile Ankara’ya perinatoloji bölümüne git yarın dedi nasıl oluyor bu durumlarda gözüme uyku girmiyor ağlamaktan yardım lütfen