melisssssssq Nasıl anlaşılır?? Yani normalde akıntım olurdu gebelik boyunca da oldu, 36+5teyim bebeğin suyu sınırda haftaya gel dedi dr. Ama sanki normal akıntıdan farklı anlamıyorum bu su gelmesi mi? Öyleyse doğum mu başladı???
Bimiyendis melisssssssq eczanelerde o sıvının amniyon sıvısı mı olduğunu gösteren pedler varmış, lullanmadım ama burda okumuştum. Onlardan alabilirsiniz belki içinizin rahat etmesi için. Bir de o sıvı kaygan diye biliyorum siz bir farklılık hissediyor musunuz
kahvesever__ melisssssssq su birden boşalır bacaklarından aşa doğru tutamasın yani su değil o dediğiniz şey
eminaas melisssssssq benim suyum da sizin dediğiniz şekilde gelmişti ben akinti diyip gitmemiştim sonradan gittiğimde meğerse suyum gelmiş oğlum doğduğunda susuz kalmıştı lütfen Dr gidin ne olur ne olmaz su birden gelmez herzaman tecrübeyle sabit
maviportakal_ melisssssssq akıntıdan farklı bildiğin bacağından akıp gidiyor bi kaç kez tekrarlanıyor idrarını istemsiz kaçırıyormuşsun gibi benim oldu avuç içi kadar geldi başta sonra tekrarladı inan anlıyorsun ya ilk gebeliğimdi 34.haftadaydım daha aaa su değildir demedim ilkinde emin olamadım ama 15-20 dk sonra tekrar olunca hemen anladım
damlabarlas kahvesever__ benim ilk gebeliğimde suyum sızıntı şeklinde geldi yavaş yavaş bacaklarımdan aşağı aktı ben de ilk başta idrar mı kaçırıyorum diye sorguladım ama su olduğunu anladım duşa girdim ped taktım ve doğuma gittim sezeryan oldum herkesin suyu birden boşalmıyor
eminaas kahvesever__ herkeste birden gelmiyor bizzat ben yaşadım sızıntı şeklinde geldi sizin gibi düşündüğüm için gitmemiştim meğerse suyummus hastaneye gider gitmez su gelişinden yatısim yapilmisti yavrum susuz kalmıştı
hazalmasal melisssssssq benimde sızıntı şeklinde geldi sanki adetim geliyormuş gibi hissediyordum sonra doktor hemen gel dedi o gün doğum yaptım
Adada melisssssssq birden boşalmaz. Yavaş yavaş akar önce ıslanır ilerleyen haftalarda oturp kalktığınızda baya ıslanmaya başlar somra bacaktan su akar gibi akar yavaş yavaş. Kadın doğuma gidin yatışınız verilsin gerçi siz geçmişsiniz ben 3 haftadır bu durumdan 3 haftadır yatıyorum hastanede. Ve twdavi görüyorum 34 de alacaklar bebeğimi iyi giderse lu an 32 deyim.
Fatma_furkan1996 melisssssssq ikinci hamileliğim insan yaşamadan bilmiyor gerçekten benim de bu şekilde sızıntı gibi oldu yok değildir olmaz heralde dedim ama sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyordum doktorumu aramıştım hemen gel dedi kontrol etti evet sızıntı şeklinde gelmiş bebeğin suyu azalmış dedi serum falan takıldı sonra 35 haftalıktım