Benim ilk gebeliğimde 4 hafta gerilik vardı ama bunu kilodan karar vermiyorlar. Ultrason ölçülerinden karar veriyorlar. Hareketlerini ve kalp atışını takip etmişti doktorum. Yakın takip açmıştı her hafta çağırıyordu. Çok şükür sağlıklı bir şekilde 2750 gram geldi 16 aylık şuan ikinciye hamileyim bakalım bunda yok şükür.