tugba0305 yani son postumu olursanız ben 34+3 de o doğururken hissettiğm tek şey o kasılmalardı. Meğer doğum sancısıymış ds hissetmiyormuşum.
Ama yalancı sancı dedikleri ve normal katşıladıkları bir şey olduğu için ne dr. Ne ben anlamamışım. Bendeki anormal olan yani.
Eğer dinşenindice ve pozisyon değştirince geçiyorsa, günde 4 5 den fazla olmuyorsa normal sayılabilir. Ama rutin olarak oluyorsa normal olmama ihtimali var. En son ne zaman gittiniz dr.a rahim uzunluğunuzu kontrol etti mi? Magnezyum kullanıyor musunuz?
En sağlıklısı dr a gitmeniz en yakın zamanda görünseniz iyi olur