Artık kafayı yemek üzereyim bir insan gece yarım saat bir saate bir tuvalete mi kalkar az uyuyayım diyorum ama o kadar sık kalkıyorum ki bir yerden sonra yatmaktan vazgeçip gidip tv falan açıyorum nasıl olsa uyuyamıyorum diye. 37+6’dayım bu kadar sık tuvalete gitmek normal mi kızlar sadece bende mi böyle? Birkaç saatte bir olmasını anlıyordum ama dakika başı tuvalet nedir ya 😭