1silaskll Bildiğim kadarıyla 2 seneden sonra oluyor ama doktor ne karar verirse onu uygulamak lazım sağlıkla gelsin.
Es07 oznursolak Bir de hiç başına ne gelecek bilmeyenler var burda Canım doktorunla görüş normal doğum işin Sana uygunsa önerir Değilse sezaryene yönlendirir
oznursolak Es07 başına ne geleceğini bilmeden doğuma girmek daha kolay genel anestezi ile sezeryana girdim ilk doğumumda asla korkum yoktu
oznursolak Es07 amin allahım hepimize kolaylık versin sağlıkla sorunsuz bir şekilde kucağımıza alalım inşallah