adl_12 salemhtp bacım ben 2025 doğurdum kız ve inan bana 10 tane gebe varsa tanıdığım hepsi kız idi.. 2026 yine gebeyim yine kız ve bu yıl da hep duyduklarım kız bebek bekliyor